Datsun / Nissan kamper

Camper pickup wg travel4x4.pl

Zabudowa zaprojektowana dla dwóch osób dorosłych + dwoje dzieci. Konstrukcja aluminiowa malowana proszkowo. Dach podnoszony + ścianki z materiału wodoodpornego + okienko z moskitierą + wentylator dachowy. Wewnątrz : rozkładane dwa łóżka o wymiarach: 1,96m x 1,65m oraz 1,65m x 0,95m, zbiornik na wodę, pompa wody, zlewozmywak, kuchenka gazowa dwupalnikowa + butla gazowa, lodówka sprężarkowa, oświetlenie listwy LED, instalacja 12 V i 230 V, panel słoneczny elastyczny 150 watt, akumulator żelowy, system półek i schowków, dwa okna uchylne + moskitiera + roleta, składany stolik + dwa siedzenia o szer. 95cm x 45cm . Całość kabiny montowana i demontowana w ciągu 30-40 minut na specjalnie przygotowanych elementach przykręcanych do "paki" Hiluxa.
 

Dodge RAM 5500 "custom" ;)

XPCamper.com

można też z drewna... ;)

Bradiaga

Quick Camper

Tom's Worldcruisers

Bushtaxi Treffen 2013

Toyota i Four Wheel Camper

extremalny Chevi camper (www.truckcampermagazine.com)

Cramer Technik - niemieckie kamper-pickupy

prezentacja techniczna modeli Cramer Technik:
Massblatta-4Q.pdf
Dokument PDF [402.0 KB]

Dodge Ram - kamper wagi ciężkiej

kampery wg Toppola

Toyota Hilux wg team-concept.pl

AMBULAS PRZEWOZOWY GÓRSKI TOYOTA HILUX

Model: TOYOTA HILUX 3,0 D-4D 171 KM, 5A/T, SR5

Wersja: HILUX 3,0 D-4D, 5A/T,

wersja wyposażenia: SR5

Silnik: Liczba i układ cylindrów: 4 cylindry, układ rzędowy Mechanizm zaworów: 16-zaworowy DOHC Rodzaj wtrysku: common rail Pojemność skokowa: (cm3) 2982 Średnica x skok: (mm x mm) 96,0x103,0 Stopień sprężania: 15,0:1 Norma spalin: Euro V Maksymalna moc (kW/obr./min): 126 (171 KM) 3600 Maksymalny moment obrotowy: (Nm/obr./min) 360 / 1400-3200

Napęd: Skrzynia biegów: 5-stopniowa automatyczna Sprzęgło suche, tarczowe / hydrokinetyczne Reduktor do jazdy w terenie, dołączany napęd osi przedniej, mechaniczne uruchamiane pneumatycznie blokady mechanizmów różnicowych przedniej i tylnej osi (ARB) Osiągi: Maksymalna prędkość (km/h): 175 0–100 km/h (sek): 11,9 Średnia emisja CO2 (g/km): 227

Zawieszenie: Przód: podwójne wahacze poprzeczne, stabilizator, sprężyny wzmocnione wydłuzone, amortyzatory gazowe wzmocnione Tył: resory piórowe wzmocnione podniesione, amortyzatory gazowe wzmocnione

Hamulce: Przód: hamulce tarczowe wentylowane Tył: hamulce bębnowe ABS z możliwościa odłączenia

Masy i wymiary: Pojemność zbiornika paliwa (litry): 80 Masa własna (kg): 2390 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu (kg): 2730 Maks. masa przyczepy z hamulcami/bez (kg): 2500/750 Minimalny prześwit (mm): 230

Wymiary długość/szerokość/wysokość (mm): 5390/1820/2300 Kat natarcia 32 stopnie, kąt zejścia 27 stopni Możliwość brodzenia 700 mm

Zabudowa: Montaż sygnalizacji pojazdu uprzywilejowanego w technologii LED Oklejenie i oznakowanie Radiotelefon TETRA z GPS Hak holowniczy Wyciągarka elektryczna o sile uciagu 5,5 tony Osłony podwoziowe z aluminium Zderzak przedni terenowy z dodatkowymi światłami do jazdy dziennej Orurowanie zewnetrzne (przód, maska i słupki szyby porzedniej, dach, progi) Zabudowa zintegrowana z kabiną kierowcy wykonana z aluminium, ze zintegrowaną klatką zabezpieczającą z rur stalowych, Dwa fotele w tylnej części kabiny z możliwością szybkiego demontazu lub obrócenia o 180 stopni Dwie ławki wzdłuż tylnych ścian w tylnej części pojazdu do przewożenia 4 osób poza drogami publicznymi z możliwością złożenia siedzisk Możliwość montażu kosza ratowniczego po lewej stronie kabiny (po demontażu fotela tylnego) Ogrzewanie i oświetlenie Bagaznik dachowy z relingami, punktami do mocowania i stopniami do wyjścia. Oświetlenie pola pracy wokół pojazdu i oświetlenie wewnętrzne.

Wyprawowa przebudowa Toyoty Hilux dla wojtekTravel.pl

... najpierw inspiracje...


... i założenia koncepcyjne wg inwestora/pomysłodawcy:

1. Zabudowa będzie wykonana na podwoziu Toyota Hilux 1,5 kabiny

2. Kabina mieszkalna połączona z szoferką 3 okna + właz zewnętrzny na butle i bagaż

3. Wejście od tyłu z drzwiami dzielonymi – górna część podnoszona do góry, dolna po opuszczeniu będzie schodkami do wejścia.

4. Podnoszony dach na wys.60 cm o składanej konstrukcji ze stałych elementów.

5. Spanie dla 2 osób z wejściem od wewnątrz

6. Miejsce dla dwóch osób do siedzenia przy stoliku

7. Bojler ok.10 l na gorącą wodę podgrzewany z obiegu cieczowego silnika i Webasta

8. Kuchenka gazowa + mini zlewozmywak z wylewką prysznicową

9. Zbiornik na wodę 60 l z pompą wody + mały zbiornik na zużytą wodę ok.30 l

10. Lodówka sprężarkowa + przetwornica 12 na 230V

11. Ogrzewanie Webasto na ropę cieczowe z nadmuchem wymuszonym

12. Wentylator do przewietrzania wnętrza

13. Dodatkowy zbiornik paliwa na ok.100 litrów

14. Miejsce na dwa koła zapasowe

15. Prysznic od zewnątrz oraz zewnętrzne podłączenie gazu z zaworem

16. Zderzak metal z wyciągarką + dodatkowe światła

17. Wzmocnione zawieszenie

Sprężyny przednie Old Man Emu model OME 884.

Resory wzmocnione + 300 kg

Amortyzatory przednie Old Man Emu model N167S

18. Progi pod lift, + zaczepy do podnoszenia liftem – miejsce na zamocowanie liftu

19. Osłony pod silnik i skrzynię biegów

20. Trapy piaskowo – błotne i ich zamontowanie na zewnątrz auta

21. Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne z dodatkowym akumulatorem i zestawem prostowniczym 230/12V oraz konsolą informacyjno sterowniczą

22. Zewnętrzny pobór powietrza – snooker

23. Wykorzystanie dodatkowych dwóch siedzeń do krótkich przejazdów – pojazd 4 osobowy

24. Wewnątrz zabudowa regałowa pod plastikowe skrzynki typ Euro 600×400x 220

25. Monokrystaliczny panel słoneczny MH130 130W


Zabudowa mieszkalna na platformie

A47 Mobile Art Library

waga ciężka: Douglass Truck Bodies

Four Wheel Camper - modele 2013

Moby Dick 2011 i Grzechotnik Sławomira Wąsowicza (www.cargotravel.eu)

hardtopy kempingowe wg Flip-Pac

namioty dla pickupa wg www.lakelandgear.com

Targi offroad ABENTEUER & ALLRAD 2012 w Bad Kissingen (www.4wheelfun.de)

Bimobil Husky 258 i Nissan NP300

zdjęcia z materiałów reklamowych ALAZAI:

poniższe zdjęcia pochodzą z witryny www.actioncamper.com:

zdjęcia powyższe pochodzą z portalu www.upcountry4x4.co.uk

powyższe zdjęcia pochodzą z portali: www.truckcampermagazine.com, www.bajataco.com oraz www.kilometr.com

powyższe zdjęcia pochodzą z www.truckcampermagazine.com

powyższe zdjęcia pochodzą z materiałów firmowych EartRoamer

Free counters!

PATRONI I PARTNERZY "CHALLENGE: ARMENIA"

patronat honorowy wyprawy

ZAPOWIEDZI: